< 2018 >
  • Vaalikahvit Leppävaarassa
    13/01/18

Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Espoon Perussuomalaiset tarjoaa vaalikahveja lauantaina 13.1. klo 10 – 16 Leppävaarassa Läkkitorilla, kauppakeskus Gallerian edustalla. Teltaltamme löytyy tuoretta Perussuomalainen-lehteä, Lauran rintanappeja sekä puolueen varjobudjetti-vihkoja. Läsnä on myös Espoon kaupunginvaltuutettuja, varavaltuutettuja sekä muissa luottamustehtävissä olevia henkilöitä. Tervetuloa!

• Lauran nimipäiväkahvit Leppävaarassa
    18/01/18

Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Espoon Perussuomalaiset tarjoaa Presidenttivaaliehdokkaamme Lauran nimipäiväkahvit torstaina 18.1. klo 13 – 19 Leppävaarassa Läkkitorilla, kauppakeskus Gallerian edustalla. Teltaltamme löytyy tuoretta Perussuomalainen-lehteä, Lauran rintanappeja sekä puolueen varjobudjetti-vihkoja. Läsnä on myös Espoon kaupunginvaltuutettuja, varavaltuutettuja sekä muissa luottamustehtävissä olevia henkilöitä. Tervetuloa!

• Laura vierailee Isossa Omenassa
    20/01/18

Iso Omena, 02230 Espoo, Finland

Puolueen Presidenttivaaliehdokas Laura Huhtasaari vierailee Espoossa lauantaina 20.1. klo 12 – 13 kauppakeskus Isossa Omenassa. Tapahtumapaikkana toimii iso aula kauppakeskuksen 1. kerroksessa, markettien yläpuolella. Paikalla on myös puolueen kansanedustajia yleisön tavattavissa. Puolueen kuntapäättäjiä löytyy paikalta koko päivän ajan klo 10 – 19. Tervetuloa paikalle!

22/01/18

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 22.1. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

helmikuu