< 2019 >
huhtikuu
  • Perussuomen parannus
    04/05/19

Kautta aikain maailmaa on parannettu lasillisilla. Niinpä kokoonnumme ensimmäistä kertaa parantamaan Perussuomea lasillisten äärelle lauantaina 4.5. klo 18 Tapiolaan Sherlock pubiin (Pohjantie 3). Luvassa on rentoa ja vapaamuotoista jutustelua perussuomalaisessa seurassa! Myös ei-jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita tähän tilaisuuteen.

• Halla-aho ja Huhtasaari Espoossa
    05/05/19

Leppävaarankatu 1, 02600 Espoo, Finland

Puolueen puheenjohtaja Jussi Halla-aho kiertää varapuheenjohtaja Huhtasaaren kanssa Suomea. Saamme heidät vieraaksemme sunnuntaina 5.5. klo 12 – 13. Koko vaalitapahtuma kestää klo 11 – 14 ja tarjolla on Votkinsin grillimakkaraa. Lämpimästi tervetuloa Leppävaaraan Ratsutorille (Sellon vieressä, hotelli Glon vieressä)!

• EU-vaalistartti Leppävaarassa
    09/05/19

Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Järjestämme EU-vaalistartin Läkkitorilla Leppävaarassa kauppakeskus Gallerian edustalla Eurooppapäivänä torstaina 9.5.2019 klo 14 – 19. Tulehan paikalle hakemaan puolue tuore EU-vaaliohjelma ja tutustumaan loistaviin ehdokkaisiin.

12/05/19

Tervetuloa Espoonlahden Pikkulaivaan sunnuntaina 12.5. klo 11 – 16 tapaamaan Perussuomalaisia, tutustumaan EU-vaaliohjelmaamme sekä loistaviin ehdokkaisiimme!

19/05/19

Tervetuloa Espoonlahden Pikkulaivaan sunnuntaina 19.5. klo 11 – 16 tapaamaan Perussuomalaisia, tutustumaan EU-vaaliohjelmaamme sekä loistaviin ehdokkaisiimme!

• Leppävaara, Ratsutori
    24/05/19

Leppävaarankatu 1, 02600 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset ovat Leppävaarassa Ratsutorilla, kauppakeskus Sellon vieressä hotelli Glon / Kelan / Osuuspankin puoleisella aukiolla, perjantaina 24.5. klo 14 – 19.

25/05/19

Tervetuloa Espoonlahden Pikkulaivaan lauantaina 25.5. klo 10 – 16 tapaamaan Perussuomalaisia, tutustumaan EU-vaaliohjelmaamme sekä loistaviin ehdokkaisiimme!

kesäkuu