syyskuu
  • Syyskokous
    14/10/17

Yhdistyksen syyskokous pidetään lauantaina 14.10. klo 12 – 15 Espoon valtuustotalon kahvilassa, osoitteessa Espoonkatu 5. Syyskokouksessa käsitellään kaikki sääntömääräiset asiat. Valittu puheenjohtaja aloittaa poikkeuksellisesti toimikautensa heti. Äänioikeutettuja ovat kaikki ne jäsenet, jotka ovat maksaneet puolueen jäsenmaksun. Kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!

16/10/17

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 16.10. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

• Leppävaaran maalaismarkkinat
    28/10/17

Leppävaaranraitti, 02650 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset osallistuu jälleen perinteisille Leppävaaran maalaismarkkinoille. Olemme paikalla puolueen teltan kanssa klo 9 – 15. Teltalla on tavattavissa valtuutettujamme, varavaltuutettujamme sekä lautakunnissa toimivia perussuomalaisia. Paikalla on myös kansanedustaja Arja Juvonen klo 11 – 14. Lämpimästi tervetuloa kertomaan meille ideoita ja ajatuksia Espoon kehittämisestä.

marraskuu