marraskuu
    07/12/17

Espoon kaupunginvaltuuston budjettikokous pidetään torstaina 7.12. klo 16:00 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

11/12/17

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 11.12. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

• Valtuustoryhmän glögitapahtuma
    19/12/17

Siltakatu 8, 02770 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä järjestää kaikille espoolaisille avoimen glögitapahtuman tiistaina 19.12. klo 15 – 19 Espoon Keskuksessa, kauppakeskus Espoontorin edustalla ulkona, Entressen ja Espoontorin välissä. Tarjolla lämmintä glögiä ja pikkumakeaa. Tavattavissa on valtuutettujamme sekä lautakuntien jäseniä. Lämpimästi tervetuloa tapaamaan meitä ja kertomaan meille terveisiä!