tammikuu
  • Kuntavaalit lähestyy: Lippulaiva
    11/02/17

Espoonlahdenkatu 7, 02320 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset ry järjestää kuntavaalitapahtuman kauppakeskus Lippulaivassa lauantaina 11.2. klo 11 – 17. Paikalla on kuntavaaliehdokkaitamme, nykyisiä valtuutettujamme ja myös kansanedustajiamme. Simon Elo klo 14 – 16, Arja Juvonen klo 15 – 16 ja Veera Ruoho klo 16 -17. Lippulaivan ulkopuolella Lidlin vieressä on tarjolla makkaraa ja lisäksi olemme myös kauppakeskuksen sisällä. Lämpimästi tervetuloa!

• Kuntavaalit lähestyy: Lippulaiva
    25/02/17

Espoonlahdenkatu 7, 02320 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset ry järjestää kuntavaalitapahtuman kauppakeskus Lippulaivassa lauantaina 25.2. klo 11 – 17. Paikalla on kuntavaaliehdokkaitamme ja nykyisiä kuntapäättäjiämme. Lippulaivan ulkopuolella Lidlin vieressä on tarjolla makkaraa ja lisäksi olemme myös kauppakeskuksen sisällä. Lämpimästi tervetuloa!

27/02/17

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 27.2. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

maaliskuu