< 2018 >
  • Tapiolan maalismarkkinat
    10/03/18

Kulttuuriaukio, Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset ovat telttansa kanssa jälleen paikalla Tapiolan maalismarkkinoilla lauantaina 10.3. klo 9-15. Tervetuloa paikalle hakemaan tuorein Perussuomalainen-lehti sekä juttelemaan kanssamme Espoon asioista.

• Maakuntavaali-info
    15/03/18

Espoon Perussuomalaiset etsii maakuntavaaleihin Espoosta ehdokasehdokkaita. Lopullisen ehdokasasettelun tekee Perussuomalaisten Uudenmaan piiri ry, ja tämän päätöksen vahvistaa puoluehallitus. Espoon Perussuomalaiset tekee kuitenkin paljon käytännön työtä Espoossa ehdokashankinnan suhteen. Niinpä pidämmekin torstaina 15.3. klo 17 Espoon valtuustotalolla, valtuustosalissa, infotilaisuuden liittyen maakuntavaaleihin ja ehdokkuudesta kiinnostuneiden olisi suotavaa saapua paikalle. Tilaisuudessa on puhujana poliittinen suunnittelija Riikka Purra. Jokaisen ehdokkaaksi haluavan on täytettävä ehdokassopimus, joita on tilaisuudessa tulostettuina täytettäväksi. Ehdokashaastattelut pidetään muutaman päivän kuluessa infotilaisuuden jälkeen. Tämän jälkeen Espoon Perussuomalaiset tekee esitykset Uudenmaan piirille. Meille kiintiöityjä paikkoja on noin 20. Ehdokaslistat lyödään lukkoon jo maaliskuun lopussa / huhtikuun alussa. On mahdollista, että Uudenmaan piiri järjestää myös toisen haastattelun ehdokashalukkaalle, joka pidetään Jokelassa. Valitut ehdokkaat lisäksi allekirjoittavat myöhemmin ehdokassitoumuksen.

• Persu pop-up
    15/03/18

Persu pop-up on kuntalaisten kyselytunti Espoon Perussuomalaisten kuntapäättäjille: valtuutetuille, varavaltuutetuille ja eri lautakunnissa ja muissa luottamustehtävissä oleville. Me olemme vastaamassa sinun kysymyksiisi Espoon asioista, koski se sitten Länsimetroa, kouluverkkouudistusta, vanhusten kotihoitoa tai aivan jotain muuta. Tilaisuudessa on kahvi- ja voileipätarjoilu. Tule siis paikalle torstaina 15.3. klo 18 Espoon Valtuustotalon valtuustosaliin. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille, lämpimästi tervetuloa!

huhtikuu