Kaupunginvaltuutetut

Muodostamme kaupunginvaltuustossa Espoon Perussuomalaiset -nimisen valtuustoryhmän, johon kuuluu kolme valtuutettua ja seitsemän varavaltuutettua.

grönroos
Simo Grönroos on toisen kauden valtuutettu ja vastavalittu Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Espoossa. Hän sai vuoden 2012 vaaleissa 205 ääntä ja kevään 2017 vaaleissa roimasti enemmän – 523. Moni tietää hänet valtuuston maahanmuuttokriittisistä puheistaan. Hän toimii myös teknisen lautakunnan puheenjohtajana tälläkin kaudella.
simo.gronroos(at)gmail.com

Arja Juvonen on kolmannen kauden valtuutettu. Hän on myös aiemmin toiminut kaupunginhallituksessa ja muissa kaupungin luottamustehtävissä. Tällä hetkellä hän on ylikunnallisessa HUS:n valtuustossa varsinaisena jäsenenä. 2017 vaaleissa hän sai 576 ääntä.
arja.juvonen(at)eduskunta.fi
lahtinen
Teemu Lahtinen kuuluu myös kokeneempaan polveemme. Hänet valittiin ensimmäisen kerran valtuustoon 2008 ja vuonna 2012 hän uusi paikkansa 538:lla äänellä sekä vuonna 2017 474:llä äänellä. Aiemmin hän on toiminut kaupunginhallituksessa, valtuustoryhmän puheenjohtajana ja kaupunkisuunnittelulautakunnassa.
teemu.lahtinen(at)iki.fi
1. varavaltuutettu Henna Kajava