Espoon Perussuomalaisten tapahtumat

• Leppävaaran maalaismarkkinat
    15/04/18

Leppävaaranraitti, 02650 Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset osallistuu jälleen perinteisille Leppävaaran maalaismarkkinoille. Olemme paikalla puolueen teltan kanssa klo 9 – 15. Teltalla on tavattavissa valtuutettujamme, varavaltuutettujamme sekä lautakunnissa toimivia perussuomalaisia. Lämpimästi tervetuloa kertomaan meille ideoita ja ajatuksia Espoon kehittämisestä.

• Espoon Keskuksen kevätmarkkinat
    21/04/18

Espoontori, Espoo, Suomi

Espoon Perussuomalaisia on tavattavissa Espoon Keskuksen kevätmarkkinoilla lauantaina 21.4. klo 9 – 15. Tervetuloa teltallemme juttelemaan. Paikalla on Espoon Perussuomalaisten valtuutettuja, varavaltuutettuja sekä lautakuntien luottamushenkilöitä.

23/04/18

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 23.4. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

• Yhdistyksen kevätkokous
    27/04/18

Leppävaarankatu 9, Espoo

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 27.4. klo 18:00 alkaen Leppävaarassa, Sellon kirjaston Akseli-salissa. Kokouksessa käsitellään kaikki sääntömääräiset asiat ja lisäksi hallituksen valmistelema taloussuunnitelma vuodelle 2018. Kokouksessa on kahvitarjoilu. Kaikki paikallisyhdistyksen jäsenet ovat äänioikeutettuja kokouksessa, puolueen jäsenmaksu täytyy olla maksettuna. Tervetuloa!

toukokuu