Keskustelupalsta

Viestien ja viestiketjujen avaaminen edellyttää kirjautumista.

Rekisteriseloste koskien tämän sivuston käyttäjätunnuksia

ESPOON PERUSSUOMALAISTEN INTERNET-SIVUSTON KESKUSTELUPALSTAN KÄYTTÄJIEN REKISTERISELOSTE

Henkilötietolaki (523/99) 10§

1. Rekisterin pitäjä

Rekisterin pitäjänä toimii  Espoon Perussuomalaiset ry.

2. Rekisteriasioista vastaavat yhteyshenkilöt

Tietosuojavastaava: Suvi Karhu, suvi(ät)suvikarhu.fi, 041 437 5635

Internet-sivuston ylläpitäjät paikallisyhdistyksen hallituksen päätöksien mukaan.

3. Rekisterin nimi

Espoon Perussuomalaiset ry:n internet-sivuston keskustelupalstan käyttäjätiedot

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Espoon Perussuomalaiset ry:n internet-sivustolla toimii keskustelupalsta, jonne kirjoittaminen edellyttää rekisteröitymistä mm. roskapostin ehkäisyn vuoksi. Kyseisiä tietoja ei käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on EU:n tietosuoja-asetuksen 6 artiklan seuraavat alakohdat:

1.       rekisteröity on antanut suostumuksensa henkilötietojensa käsittelyyn yhtä tai useampaa erityistä tarkoitusta varten;

2.       käsittely on tarpeen sellaisen sopimuksen täytäntöön panemiseksi, jossa rekisteröity on osapuolena, tai sopimuksen tekemistä edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi rekisteröidyn pyynnöstä;

3.       käsittely on tarpeen rekisterin pitäjän tai kolmannen osapuolen oikeutettujen etujen toteuttamiseksi, paitsi milloin henkilötietojen suojaa edellyttävät rekisteröidyn edut tai perusoikeudet ja -vapaudet syrjäyttävät tällaiset edut.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään henkilön käyttäjätunnus, sähköpostiosoite sekä mahdollinen etu- ja sukunimi.

6. Rekisteröity henkilöryhmä

Henkilö itse luo oman käyttäjätunnuksen sivustolle. Ylläpitäjät eivät lisää muita ihmisiä tai käyttäjiä rekisteriin.

7. Tietojen luovuttaminen

Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle, eikä muille osapuolille.

8. Rekisterin suojaus

Ainoastaan määrätyillä rekisterin ylläpitoon oikeutetuilla henkilöillä on oikeus käyttää rekisterin tietoja. Rekisterissä on eri käyttöoikeusryhmiä, jolloin käyttäjä saa ylläpito- ja/tai katseluoikeudet ainoastaan työtehtäviensä kannalta tarpeellisiin tietoihin. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana, jotka vaaditaan sisään kirjautumisen yhteydessä.