»
  • Kansanedustajia tavattavissa Leppävaarassa
    08/02/20

Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Espoon Perussuomalaiset ja kansanedustajat Arja Juvonen, Jenna Simula ja Ari Koponen sekä puoluesihteeri Simo Grönroos ovat tavattavissa puolueen teltalla Leppävaarassa Läkkitorilla (kauppakeskus Gallerian edessä) lauantaina 8.2. Tule paikalle tapaamaan kansanedustajia ja hakemaan painotuore Perussuomalainen-lehti!

• Tupailta, vieraana Suomen Perusta
    20/02/20

Harakantie 7, Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaisten tupailtaan saapuu paikalle Suomen Perusta -ajatuspajan Arto Luukkanen, Marko Hamilo ja Samuli Salminen kertomaan pajan tekemistä tutkimuksista koskien halpatyövoimaa sekä maahanmuuttoa. Tule paikalle kuuntelemaan, keskustelulle on varattu runsaasti aikaa, tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille. Kahvitarjoilu.

24/02/20

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 24.2. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla kahden viikon ajan: Kokouksen nettilähetys

maaliskuu