syyskuu
  • Tapiolan maalaismarkkinat
    08/10/16

Kulttuuriaukio, Espoo, Finland

Tapiolassa järjestetään perinteiset maalaismarkkinat lauantaina 8.10. Espoon Perussuomalaiset on paikalla telttansa kanssa. Lämpimästi tervetuloa teltallemme hakemaan tuorein Perussuomalainen-lehti ja juttelemaan päivän politiikasta.

• Leppävaaran maalaismarkkinat
    16/10/16

Leppävaaranraitti, Espoo, Finland

Leppävaarassa järjestetään perinteiset maalaismarkkinat sunnuntaina 16.10. Espoon Perussuomalaiset on paikalla telttansa kanssa. Lämpimästi tervetuloa teltallemme hakemaan tuorein Perussuomalainen-lehti ja juttelemaan päivän politiikasta.

• Asunnottomien yö Espoossa
    17/10/16

Espoon keskus, Espoo, Finland

Asunnottomien yön tapahtuma järjestetään Espoon Keskuksessa maanaantaina 17.10. klo 15 alkaen. Espoon Perussuomalaiset on paikalla telttansa kanssa. Lämpimästi tervetuloa teltallemme, tarjolla on makkaraa. Hae myös tuorein Perussuomalainen-lehti ja tule juttelemaan päivän politiikasta.

17/10/16

Espoon ylintä päätösvaltaa käyttää 75-jäseninen valtuusto, jonka jäsenet valitaan joka neljäs vuosi järjestettävillä vaaleilla.
    Valtuusto vastaa Espoon kaupungin toiminnasta ja taloudesta. Se asettaa pitkän aikavälin tavoitteet, tekee tärkeimmät päätökset ja määrittelee kaupungin tahdon. Se päättää vuosittaisen talousarvion ja sillä on kokonaisvastuu kaupungin toiminnasta ja taloudesta. Valtuusto valitsee joukostaan luottamushenkilöt muun muassa kaupunginhallitukseen ja lautakuntiin. Se voi luovuttaa päätösvaltaansa alemmille toimielimille.
    Kun jokin asia on valtuuston käsiteltävänä ja päätettävänä, se on kulkenut jo pitkän tien virkamiesten, lautakuntien ja kaupunginhallituksen läpi. Valtuustosalissa käydään kaikkien valtuutettujen yhteinen keskustelu.
    Valtuuston kokoukset ovat yleisölle avoimia. Ne pidetään Valtuustotalossa osoitteessa Espoonkatu 5. Kokouksia voi seurata myös netin kautta suorana lähetyksenä tai jälkeen päin tallenteena.

Lähetyksiä voit seurata täällä

marraskuu