< 2018 >

13/01/18
    Läkkitori
    Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Espoon Perussuomalaiset tarjoaa vaalikahveja lauantaina 13.1. klo 10 – 16 Leppävaarassa Läkkitorilla, kauppakeskus Gallerian edustalla. Teltaltamme löytyy tuoretta Perussuomalainen-lehteä, Lauran rintanappeja sekä puolueen varjobudjetti-vihkoja. Läsnä on myös Espoon kaupunginvaltuutettuja, varavaltuutettuja sekä muissa luottamustehtävissä olevia henkilöitä. Tervetuloa!

18.Tammikuu.Torstai

18/01/18
    Läkkitori
    Läkkitori, Leppävaara, Espoo

Espoon Perussuomalaiset tarjoaa Presidenttivaaliehdokkaamme Lauran nimipäiväkahvit torstaina 18.1. klo 13 – 19 Leppävaarassa Läkkitorilla, kauppakeskus Gallerian edustalla. Teltaltamme löytyy tuoretta Perussuomalainen-lehteä, Lauran rintanappeja sekä puolueen varjobudjetti-vihkoja. Läsnä on myös Espoon kaupunginvaltuutettuja, varavaltuutettuja sekä muissa luottamustehtävissä olevia henkilöitä. Tervetuloa!

20.Tammikuu.Lauantai

20/01/18
    Iso Omena, 02230 Espoo, Finland

Puolueen Presidenttivaaliehdokas Laura Huhtasaari vierailee Espoossa lauantaina 20.1. klo 12 – 13 kauppakeskus Isossa Omenassa. Tapahtumapaikkana toimii iso aula kauppakeskuksen 1. kerroksessa, markettien yläpuolella. Paikalla on myös puolueen kansanedustajia yleisön tavattavissa. Puolueen kuntapäättäjiä löytyy paikalta koko päivän ajan klo 10 – 19. Tervetuloa paikalle!

22.Tammikuu.Maanantai

22/01/18

Espoon kaupunginvaltuuston kokous pidetään maanantaina 22.1. klo 17:30 alkaen. Yleisölehtereille pääsee yleisöä ja kokous lähetetään myös suorana nettilähetyksenä ja myöhemmin saatavilla on jälkitallenne Espoon kaupungin sivuilla: Kokouksen nettilähetys

27.Tammikuu.Lauantai

27/01/18
    Espoontori, Espoo, Finland

Espoon Perussuomalaiset on paikalla kauppakeskus Espoontorilla lauantaina 27.1. klo 10 – 17. Saatavilla on Laura -rintanappeja ja muuta presidentinvaaleihin liittyvää materiaalia ja luettavaa. Läsnä on myös espoolaisia kuntapäättäjiä kuntalaisten jututettavana. Tervetuloa!