Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

Espoon Perussuomalaiset yhteistyössä budjettisovussa Espoossa
4 joulukuun, 2019

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä on muutaman vuoden tauon jälkeen mukana Espoon valtuuston budjettisovussa. Ryhmä valmisteli yhdessä paikallisyhdistyksen jäsenistön kanssa harkittuja lisäys-, muutos- ja leikkausesityksiä, ja esityksemme budjettineuvotteluihin oli taloudeltaan täysin tasapainoissa.

Tiedote 24.1.2019
24 tammikuun, 2019

Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus on päättänyt kokouksessaan yksimielisesti, että valtuustoryhmän puheenjohtaja Teemu Lahtinen nauttii yhä paikallisyhdistyksen luottamusta. Hallitus huomauttaa oikeudellisen prosessin olevan kesken.

Tiedote: Perussuomalaiset ei hyväksy kestämätöntä kehitystä
22 marraskuun, 2018

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä on päättänyt jättäytyä puoluekartellin ulkopuolelle 2019 budjettia koskien. Ryhmä ei voi hyväksyä kestävän kehityksen vastaista talousarviosopua. Kaupunginjohtajan budjettiesityksen mukaan rahankäyttö kasvaa 5 prosenttia samaan aikaan kun väestönkasvu