Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

Tiedote: Metro haluttiin – metro saatiin
tammikuu 11, 2018

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmän julkilausuma 11.1.2018 Metro haluttiin – metro saatiin Länsimetron liityntäliikenteen käynnistyminen on näkynyt viime päivinä monien espoolaisten arjessa. Monilla julkisen liikenteen käyttäjillä matka-ajat ovat liityntäliikenteen myötä pidentyneet, metroliikenne

Tiedote: Perussuomalaisten valtuustoryhmä esittää Espooseen ns. Nurmijärvi-mallia