Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

Tiedote: Perussuomalaisten valtuustoryhmä esittää Espooseen ns. Nurmijärvi-mallia
marraskuu 14, 2017

Perussuomalaisten valtuustoryhmä esittää Espoon budjettineuvotteluissa Espooseen ns. Nurmijärvimallia, jossa psykiatrinen sairaanhoitaja jalkautuu kohtaamaan lapsia. Uudellamaalla Nurmijärvellä on palkattu psykiatrinen sairaanhoitaja esiopetusryhmään kohtaamaan mm. erityisen tuen tarvitsevia lapsia. Esitämme vastaavaa myös

Tiedote: Helsingin Seudun Osuuspankin edustajiston vaalit