Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

Tiedote: Perussuomalaiset ei hyväksy kestämätöntä kehitystä
marraskuu 22, 2018

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä on päättänyt jättäytyä puoluekartellin ulkopuolelle 2019 budjettia koskien. Ryhmä ei voi hyväksyä kestävän kehityksen vastaista talousarviosopua. Kaupunginjohtajan budjettiesityksen mukaan rahankäyttö kasvaa 5 prosenttia samaan aikaan kun väestönkasvu

TIEDOTE: Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä vastustaa Lintuvaarantien katkaisua