Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

Tiedote 24.1.2019
tammikuu 24, 2019

Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus on päättänyt kokouksessaan yksimielisesti, että valtuustoryhmän puheenjohtaja Teemu Lahtinen nauttii yhä paikallisyhdistyksen luottamusta. Hallitus huomauttaa oikeudellisen prosessin olevan kesken.

Tiedote: Perussuomalaiset ei hyväksy kestämätöntä kehitystä
marraskuu 22, 2018

Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä on päättänyt jättäytyä puoluekartellin ulkopuolelle 2019 budjettia koskien. Ryhmä ei voi hyväksyä kestävän kehityksen vastaista talousarviosopua. Kaupunginjohtajan budjettiesityksen mukaan rahankäyttö kasvaa 5 prosenttia samaan aikaan kun väestönkasvu

TIEDOTE: Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä vastustaa Lintuvaarantien katkaisua