Uutiset ja blogit

Täältä löydät uusimmat tiedotteet ja blogikirjoitukset. Blogikirjoituksia kirjoittaa Espoon Perussuomalaiset ry:n hallitus sekä valtuustoryhmämme jäsenet. Tiedotteet ovat paikallisyhdistyksen virallisia tiedotteita ja blogikirjoitukset ovat kirjoittajan omia näkemyksiä.

TIEDOTE: Espoon Perussuomalaisten valtuustoryhmä vastustaa Lintuvaarantien katkaisua
lokakuu 9, 2018

Kaupunkisuunnittelukeskuksen virkamiehet esittävät, että Lintuvaarantien suora yhteys Turuntielle katkaistaan ja liikenne ohjattaisiin reittiä Ratsukatu-Vanha maantie-Portinvartijakatu. Esitystä on perusteltu korttelin 51133 rakentamisella. Perussuomalaiset katsoo, että ehdotus on huono, eikä sitä tule

Tiedote: Metro haluttiin – metro saatiin